Pracovník zákaznické podpory
Jste komunikativní typ a baví vás pomáhat lidem? Momentálně rozšiřujeme náš tým zákaznické podpory o nové kolegy/ně.
Vaše práce bude vidět a váš názor vyslyšen.
Pokud si umíte dobře zorganizovat čas, zvládat s klidem i vypjaté chvilky, orientovat se bravurně na internetu a vyznáváte princip, že v případě vztahů se zákazníky rozhoduje kvalita (namísto kvantity), čtěte dál naši nabídku!
Co vás na této pozici čeká?
- Pomocí telefonu, e-mailu a chatu budete reagovat na otázky našich stávajících zákazníků, čím odborněji, tím lépe
- Komunikace napříč celou firmou (zjišťování a předávání informací, konzultace a návrhy nejlepších řešení)
Jak poznáte, že jste tím správným kandidátem?
- Jste přirozeně komunikativní a umíte se perfektně vyjadřovat
- Jste ochoten/ochotna pracovat jeden víkend v měsíci
- Ovládáte s přehledem práci na počítači
- Další plusové body u nás získáte za předchozí zkušenosti v zákaznickém servisu
Co vám na oplátku nabízíme my?
- Fixní mzdu + bonusovou složku
- 2x ročně můžete získat hodnotící prémii
- Stravenkový paušál v hodnotě 107 Kč/den
- Příspěvek do benefitní cafeterie až 11 000 Kč/rok (lze využít na lékárny, optiku, kulturu, sport, relax, cestování aj.)
- 25 dní dovolené
- Home-office 1 den v týdnu (samozřejmě, až si budete jisti v kramflecích)
- Výuku angličtiny nebo němčiny zdarma
- 10% slevu na naše vybrané produkty
- Moderní zrekonstruované kanceláře, kde má každý dost prostoru
- Dobrou kávu a nealko nápoje zdarma
- Mimořádný benefit v případě narozenin, svatby, narození dítěte nebo při pracovním jubileu
- MultiSport kartu