Děkujeme za váš zájem, ale tato pozice již bohužel není aktivní. Můžete nám i tak zkusit poslat svůj životopis pomocí formuláře níže. Třeba pro vás něco najdeme.

Administrativní pracovník - PŘÍJEM ZBOŽÍ

Chcete se stát součástí rodiny BAUHAUS? Přidejte se k našemu přátelskému kolektivu a užijte si skvělou atmosféru na pracovišti. Čeká vás také pocit z dobře odvedené práce, každý den budete pomáhat zákazníkům nebo svým kolegům v našem odborném centru.

Co vás na této pozici čeká?

  • Administrativní evidence přijatého zboží
  • Kontrola, zda dodané zásoby sedí s dokumentací
  • Správa dat v hospodářském systému
  • Komunikace s dodavateli v případě řešení reklamací
  • Úzká spolupráce s finanční účtárnou

Co požadujeme?

  • Očekáváme praxi v oblasti příjmu zboží
  • Vítáme zkušenosti s administrativou a agendou spojenou se zaúčtováním dokladů
  • Rádi u nás přivítáme samostatné, spolehlivé kolegy/ně ochotné učit se novým věcem
  • Předpokládáme čistý trestní rejstřík

Co nabízíme?

  • Jednosměnný provoz, po – pá 8 h
  • Benefity až 2 500 Kč čistého měsíčně dle vlastního výběru (stravenky, kultura, sport, cestování aj.)
  • Dvakrát ročně hodnotící prémie
  • Slevu na odběr zboží 10 %
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na Vánoce
  • Zaškolení nových zaměstnanců
  • Intenzivní odborná školení
  • Perspektivu budování kariéry
  • Zaměstnání na dobu určitou, po zapracování na dobu neurčitou
  • Práci v příjemném kolektivu
  • Zázemí silné mezinárodní společnosti

Je pozice administrativní pracovník - příjem zboží vhodná právě pro Vás?

Vyplňte následující formulář a pošlete nám svůj životopis. 

 
  • 19 zemí Evropy
  • 273 odborných center
  • 17000 zaměstnanců
  • 130000 produktů
  • 6 měst v České republice