Reklamační technik
Spokojený zákazník a kvalita našeho nabízeného zboží jsou u nás vždy na prvním místě. Baví vás pracovat s lidmi a pomáhat jim s řešením jejich problémů? Máte zkušenosti z oblasti reklamací, které chcete dále využít? Pak hledáme právě vás!
Co vás na této pozici čeká?
- Přijímání a řešení reklamací našich zákazníků
- Posuzování reklamací od zákazníků a jejich včasné vyřízení (dle zákonných termínů)
- Komunikace se servisy a našimi dodavateli ohledně reklamace zboží
- Následná kontrola strojů a výrobků ze servisu
- Vypisování reklamační protokolů
- Práce na PC (zejména Word, emaily, programy pro objednávání náhradních dílů,…)
Jaké jsou naše požadavky?
- Zkušenosti v oblasti reklamací (PODMÍNKOU!)
- Základní znalost reklamací vadného zboží dle Občanského zákoníku (PODMÍNKOU!)
- Znalosti technického charakteru v oblasti nářadí a strojů výhodou
- Odolnost vůči stresu (schopnost komunikace s nespokojeným zákazníkem)
- Základní uživatelská znalost PC
Co vám můžeme nabídnout my?
- Benefity 2 500 Kč čistého měsíčně dle vlastního výběru (stravenky, kultura, sport, cestování aj.)
- Náborový příspěvek až do výše 9 000 Kč
- Peníze navíc při splnění plánovaného obratu prodejny
- 2× ročně můžete získat hodnotící prémii
- Směny v krátkém a dlouhém týdnu
- V případě směn v krátkém a dlouhém týdnu dva týdny dovolené navíc
- Smlouvu na dobu určitou, po zapracování na dobu neurčitou
- Příjemné pracovní prostředí s výbornou dostupností MHD
- Slevovou kartičku BAUHAUS s 10% slevou
- Poukaz na nákup stromku a kapra
- Můžete si půjčit nářadí nebo přívěs v naší půjčovně s 50% slevou a bez kauce