REKLAMAČNÍ TECHNIK

Spokojený zákazník a kvalita našeho nabízeného zboží jsou u nás vždy na prvním místě. Baví vás pracovat s lidmi a pomáhat jim s řešením jejich problémů? Máte zkušenosti z oblasti reklamací, které chcete dále využít? Pak hledáme právě vás!

Co vás na této pozici čeká?

  • Přijímání a řešení reklamací našich zákazníků
  • Posuzování reklamací od zákazníků a jejich včasné vyřízení (dle zákonných termínů)
  • Komunikace se servisy a našimi dodavateli ohledně reklamace zboží
  • Následná kontrola strojů a výrobků ze servisu
  • Vypisování reklamační protokolů
  • Práce na PC (zejména Word, emaily, programy pro objednávání náhradních dílů,…)

Jaké jsou naše požadavky?

  • Zkušenosti v oblasti reklamací (PODMÍNKOU!)
  • Základní znalost reklamací vadného zboží dle Občanského zákoníku (PODMÍNKOU!)
  • Znalosti technického charakteru v oblasti nářadí a strojů výhodou
  • Odolnost vůči stresu (schopnost komunikace s nespokojeným zákazníkem)
  • Základní uživatelská znalost PC

Co vám můžeme nabídnout my?

 
  • Benefity 2 500 Kč čistého měsíčně dle vlastního výběru (stravenky, kultura, sport, cestování aj.)
  • Náborový příspěvek až do výše 9 000 Kč
  • Peníze navíc při splnění plánovaného obratu prodejny
  • 2× ročně můžete získat hodnotící prémii
  • Směny v krátkém a dlouhém týdnu
  • V případě směn v krátkém a dlouhém týdnu dva týdny dovolené navíc
  • Smlouvu na dobu určitou, po zapracování na dobu neurčitou
  • Příjemné pracovní prostředí s výbornou dostupností MHD
  • Slevovou kartičku BAUHAUS s 10% slevou
  • Poukaz na nákup stromku a kapra
  • Můžete si půjčit nářadí nebo přívěs v naší půjčovně s 50% slevou a bez kauce

Je pozice reklamační technik vhodná právě pro Vás?

Pokud vás naše nabídka zaujala, vyplňte následující formulář a zašlete nám svůj životopis. Rádi se s vámi setkáme a probereme vše osobně.

 
  • 19 zemí Evropy
  • 273 odborných center
  • 17000 zaměstnanců
  • 130000 produktů
  • 5 měst v České republice