Pracovník zákaznické podpory se slovenštinou
Komunikujete rádi a baví vás pomáhat lidem? Momentálně rozšiřujeme tým o nové kolegy, kteří radí našim stávajícím zákazníkům v rámci týmu zákaznické podpory.
Vaše práce bude vidět a váš názor vyslyšen.
Pokud si umíte dobře zorganizovat čas, zvládat s klidem i vypjaté chvilky, orientovat se bravurně na internetu a vyznáváte princip, že v případě vztahů se zákazníky rozhoduje kvalita (namísto kvantity), čtěte dál naši nabídku!
Co vás na této pozici čeká?
- Pomocí telefonu a e-mailu budete odpovídat na záludné otázky našich stávajících zákazníků
- Nevyhnete se komunikaci napříč celou firmou (zjišťování informací)
- Čas od času se ponoříte do světa čísel a vytvoříte reporty pro vedení společnosti
- Budete chtít znát feedback od zákazníků a přijdete s nápady, jak jej použít v náš prospěch
Co požadujeme?
- Umíte výborně slovensky
- Jste přirozeně komunikativní a umíte se perfektně vyjadřovat
- Rádi pomáháte – našim zákazníkům i kolegům
- Rychle a přirozeně chápete souvislosti, máte zájem o business a chcete jej rozvíjet
- Máte ambici a chuť na sobě pracovat
- Nezkazíte žádnou legraci a umíte za všech okolností zachovat klidnou hlavu
- Ovládáte s přehledem práci na počítači
- Další plusové body u nás získáte za předchozí zkušenosti v zákaznickém servisu nebo za znalost cizího jazyka
Co nabízíme?
- Pohodové prostředí plné milých a ochotných lidí, kde voní dobrá káva či různé druhy čajů
- Benefity ve výši 2 000 Kč čistého měsíčně, které si vyberete Vám na míru (stravenky, kultura, sport, cestování, aj.)
- O týden volna navíc (celkem 5 týdnů)
- Flexibilní pracovní dobu
- Rostoucí kariéru v mezinárodní firmě
- Slevy na naše produkty
- Bezva pocit z dobře vykonané práce
- Fixní plat + bonusovou složku
- Příspěvek na Vánoce