Děkujeme za váš zájem, ale tato pozice již bohužel není aktivní. Můžete nám i tak zkusit poslat svůj životopis pomocí formuláře níže. Třeba pro vás něco najdeme.

Pracovník zákaznické podpory

Jste komunikativní typ a baví vás pomáhat lidem? Momentálně rozšiřujeme náš tým zákaznické podpory o nové kolegy/ně. Vaše práce bude vidět a váš názor vyslyšen. Pokud si umíte dobře zorganizovat čas, zvládat s klidem i vypjaté chvilky, orientovat se bravurně na internetu a vyznáváte princip, že v případě vztahů se zákazníky rozhoduje kvalita (namísto kvantity), čtěte dál naši nabídku!

Co vás na této pozici čeká?

  • Pomocí telefonu, e-mailu a chatu budete reagovat na otázky našich stávajících zákazníků, čím odborněji, tím lépe
  • Komunikace napříč celou firmou (zjišťování a předávání informací, konzultace a návrhy nejlepších řešení)

Jak poznáte, že jste tím správným kandidátem?

  • Jste přirozeně komunikativní a umíte se perfektně vyjadřovat
  • Jste ochoten/ochotna pracovat jeden víkend v měsíci
  • Ovládáte s přehledem práci na počítači
  • Další plusové body u nás získáte za předchozí zkušenosti v zákaznickém servisu

Co vám na oplátku nabízíme my?

  • Fixní mzdu + bonusovou složku
  • 2x ročně můžete získat hodnotící prémii
  • Stravenkový paušál v hodnotě 107 Kč/den
  • Příspěvek do benefitní cafeterie až 11 000 Kč/rok (lze využít na lékárny, optiku, kulturu, sport, relax, cestování aj.)
  • 25 dní dovolené
  • Home-office 1 den v týdnu (samozřejmě, až si budete jisti v kramflecích)
  • Výuku angličtiny nebo němčiny zdarma
  • 10% slevu na naše vybrané produkty
  • Moderní zrekonstruované kanceláře, kde má každý dost prostoru
  • Dobrou kávu a nealko nápoje zdarma
  • Mimořádný benefit v případě narozenin, svatby, narození dítěte nebo při pracovním jubileu

Je pozice pracovník zákaznické podpory vhodná právě pro Vás?

Vyplňte následující formulář a pošlete nám svůj životopis. 

 
  • 19 zemí Evropy
  • 273 odborných center
  • 17000 zaměstnanců
  • 130000 produktů
  • 6 měst v České republice