Pracovník zákaznické podpory

Komunikujete rádi a baví vás pomáhat lidem? Jste v dílně nebo na zahradě více než doma? V tom případě jste náš ideální nový kolega! Společnost BAUHAUS obsazuje volné pozice v rostoucím týmu zákaznické podpory.

Co vás na této pozici čeká?

  • Pomocí telefonu, e-mailu a chatu budete reagovat na otázky našich stávajících zákazníků, čím odborněji, tím lépe
  • Komunikace napříč celou firmou (zjišťování a předávání informací, konzultace a návrhy nejlepších řešení)

Jak poznáte, že jste tím správným kandidátem?

  • Jste přirozeně komunikativní a umíte se perfektně vyjadřovat
  • Jste ochoten/ochotna pracovat jeden víkend v měsíci
  • Ovládáte s přehledem práci na počítači
  • Další plusové body u nás získáte za předchozí zkušenosti v zákaznickém servisu

Co vám na oplátku nabízíme my?

  • Fixní mzdu + bonusovou složku
  • 2x ročně můžete získat hodnotící prémii
  • Stravenky v hodnotě 109 Kč/den
  • Příspěvek do benefitní cafeterie 10 000 Kč/rok (lze využít na lékárny, optiku, kulturu, sport, relax, cestování aj.)
  • 25 dní dovolené
  • Výuku angličtiny nebo němčiny zdarma
  • 10% slevu na naše vybrané produkty
  • Moderní zrekonstruované kanceláře, kde má každý dost prostoru
  • Dobrou kávu a nealko nápoje zdarma

Je pozice pracovník zákaznické podpory vhodná právě pro Vás?

Vyplňte následující formulář a pošlete nám svůj životopis. 

 
  • 19 zemí Evropy
  • 273 odborných center
  • 17000 zaměstnanců
  • 130000 produktů
  • 6 měst v České republice