Asistent/ka nákupního oddělení
Na našem oddělení nákupu hledáme asistenta/asistentku, který/á bude pravou rukou našeho nákupčího.
Výhodou naší společnosti je, že jsme velcí a stabilní, ale zároveň máme rychlé schvalovací procesy a dáme na názor kolegů. Proto pokud ovládáte Excel a dokážete komunikovat v angličtině nebo němčině, hledáme právě vás!
Co vás na této pozici čeká?
- E-mailová a telefonická komunikace s dodavateli v rámci ČR a EU, také komunikace s kolegy/němi na našich prodejnách
- Každodenní práce v MS Excel
- Práce s databázemi (např. administrace produktové databáze v SAP)
- Spolupráce na tvorbě marketingu daného segmentu sortimentu (podpora při tvorbě letáků, prospektů atd.)
Co požadujeme?
- Domluvíte se bez problémů anglicky nebo německy (čeká vás každodenní komunikace se zahraničními dodavateli)
- Znalost práce na počítači, kdy si s přehledem poradíte se základními vzorci a filtry v MS Excel, vyznáte se také v Outlooku
- Rychlé a přirozené chápání souvislostí se zájmem o obchod a jeho rozvoj
- Další plusové body u nás získáte za předchozí zkušenosti v nákupním oddělení – ale nebojte, vše podstatné vás sami naučíme
Co nabízíme?
- Benefity ve výši 2 000 Kč čistého měsíčně, které si vyberete na míru (stravenky, kultura, sport, cestování aj.)
- 25 dní dovolené
- Fixní mzdu + bonusovou složku
- 2× ročně můžete získat hodnotící prémii
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Mimořádný benefit v případě narozenin, svatby, narození dítěte či při pracovním jubileu
- 10% slevu na naše vybrané produkty
- Moderní kanceláře s vybavenou kuchyňkou - kvalitní káva a čaje vždy na dosah
- Firemní akce – máme rádi BBQ i sportovní výzvy
- Výuku angličtiny nebo němčiny zdarma