Asistent/ka účetního oddělení (skladové hospodářství)
Baví vás práce s čísly? Dokážete pracovat SYSTEMATICKY, PEČLIVĚ a SAMOSTATNĚ?
Momentálně doplňujeme tým skladového hospodářství a možná hledáme právě vás.
Co vás na této pozici čeká?
- Administrativní práce - evidence a kontrola daňových dokladů
- Zadávání dat do systému SAP a jejich zpracování
- Kontrola skladového hospodářství v systému SAP (příjemky, výdejky, evidence)
- E-mailová a telefonická komunikace ohledně reklamačních a penalizačních procesů
- Úzká spolupráce v rámci týmu (7 kolegyň) i napříč celou společností a s dodavateli
Co požadujeme?
- Min. SŠ vzdělání
- Uživatelskou znalost MS Excel (základní vzorce a filtry)
- Znalost SAP výhodou
- Znalost německého nebo anglického jazyka podmínkou (komunikace zejm. po e-mailu)
- Alespoň minimální praxi v obdobné pozici
- Smysl pro zodpovědnost, pečlivost a samostatnost, ale také schopnost pracovat týmově
Co nabízíme?
- Nástup možný ihned (zástup na mateřskou a rodičovskou dovolenou)
- Dvakrát ročně dostanete hodnoticí prémie
- 25 dní dovolené
- Možnost home office 1 den v týdnu
- Stravenkový paušál ve výši 107 Kč/den
- Příspěvek do benefitní cafeterie až 11 000 Kč/rok (lze využít na lékárny, optiku, kulturu, sport, relax, cestování aj.)
- Podpora dalšího vzdělávání/školení dle vlastního výběru.
- Příjemné moderní kanceláře v Brně – žádný open space!
- Vybavenou kuchyňku – kvalitní káva a čaje vždy na dosah
- Výbornou dostupnost MHD, zaměstnanecké parkoviště zdarma.
- Výuku angličtiny nebo němčiny zdarma
- Sportovní akce, večírky – máme rádi vinné sklípky, grilovačky a přírodu
- MultiSport kartu